nedräkning

SOF var lika underbart som förra gången fast med ett stort + VI VANN KÅRTEGEN
ska försöka lägga upp mer bilder senare, men visst var vårt bygge snyggt :)

annars har livet mest varit ett stort koas senaste tiden
uppsatsen skulle in till handledaren som ska bedöma om jag får lägga fram i måndags
trodde aldriga jag skulle bli klar med tanke på att strul det varit
men nu ligger den där hos min handledare och väntar på att få kommentarer

känns skönt nu är det lite finslip som gäller sen ska den in på RIKTIGT på måndag

kaoset i mitt liv beror även på att jag inte riktigt vet vad som händer efter typ 1/8
plugga?? ja de känns så, fia lägenhet gahh jobbisch
men men vi hoppas det löser sig

åka till Nkpg å fixa inför sittningen nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0