lycka, framtidsplaner

åhhh vad underbart livet är just nu
ingen uppsats att oroa sig för, bara att invänta domen, som troligen kommer blir hård
missuppfatta mig inte nu jag är nöjd med den men jag vet att dne har sina brister, tyvärr fanns inte tiden till att fördjupa sig å diskuter, det kommer jag göra efter  min dom nästa vecka

lyckan blev ännu mer total igår när vi fick en lgh i Göteborg
en trea på 63km2

byggd 2008, så troligen väldigt fräsch, längtar verkligen tills vi får se den

snart hoppas jag verkligen :)


ska bli underbart att göra den här flytten tillsammans med älsklingen, vi har gått igenom mkt men vi går igenom det starkare än någonsin

ny stad nya möjligheter vill jag lova

ska verkligen bli kul att plugga någon annanstans, test ngt nytt sen får vi se om det passar mig annars finns det andra utbildningar och andra möjligheter


nu väntar jag på att min sambo ska ta sig hem så jag får umgås med honom lite innan sängen

massa att fixa å planera nu inför flytten

LÄNGTAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0