kalas, uppsats å sommar

om två veckor har vi haft vår avslutningscermoni det innebär att jag förhoppningsvis bara har ett par kompleteringar kvar på uppsatsen att göra
hur mysko är inte det, jag började ju nyss på programmet, var ju inte längsen jag flyttade hemifrån
men nu skriver vi ett nytt kapitel, ny flytt, ny stad ny utbildning det sa verkligen bli spännande

idag blir det födelsedagskalas här, med temat barnkalas, jajemän vi ska ha fiskdam, leka gömma nyckel å smakleken
korv å bröd bjuds det på med å självklart tårta :)
tårtan är i form av en kanin, som först såg ut som en playboy kanin, men lite dekorationer gjorde susen å nu är jag faktiskt riktigt nöjd med den

ska börja duka fixa strax, samt förbereda lite lekar

imorgon blir det fullt ös med uppsatsen på måndag är vi fria :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS VÄNNEN!!! ÅÅ barnkalas låter kul... Började tänka på när ni hade barnkalas för mig:)

2009-05-25 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0