söndag

vaknade redan vid 8, jag som skulle ta en härlig sovmorgon, men somnade om igen
halv elva blev det uppstigning istället
så underbart att sova i sin egen säng och vakna jämte älsklingen

igår var vår plan att vi skulle storstäda.... blev inget av det dock slängde vi en hel massa skräp å pnatade alla burkar
det behövdes kan jag lova

ett heminredningsryck fick jag med :)
ska slipa ner köksstolarna å eventuellt bordet med å måla allt i vitt
 halvvägs ungefär med stol nr.1 det kommer ta sin lilla tid, emn till sommaren vill jag vara klar
när jag typ ska flytta eventuellt ja jag de kommer bli fin fint även i nästa lägenhet var nu den finns :)

idag är de väl lika bra att ta tag i den där städningen
iaf datarummet, köket, badrummet å min sida av somrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0