soliga måndag

vaknade innan klockan ringde, jag gillar att göra det känns mer harmoniskt på något sätt
solen löss när jag gick åt i vardagsrummet lovely
ska bege mig till Norrköping, universitetet 10-17 sen lite möte, sen ska jag försöka hinna träna
vet att jag verkligen borde sätta igång med lärandereflektionen
men de tar emot, får bli nattens göra kanske, imon är de labb hela dagen, sen tåg hem hem
gahh onsdag kanske

igår var jag å älsklingen duktiga å skrubbade hela lägenheten nästan iaf vardagsrummet fick vara håller på med mitt projekt där så blir stökigt hela tiden ändå
skönt att få ordning i sovrummet, inser att jag sove rmkt bättre när det är iordning där
å data rummet nu kommer man iaf in här

kaffet kallnar bäst jag dricker upp det njuter av denna underbara morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0