sista kursen

praktiken är slut, det var allt med en tår i ögat som jag i torsdags sa hej och tack
mina veckor på praktiken har betytt oerhört mkt för mig och verkligen ngt jag vill jobba med

sista kursen c-uppsatsen började igår på riktigt har ju egentligen varit igång ett tag men nu så är det på heltid
känns mkt bättre just nu, ångesten och besvikelsen har börjat försvinna att vara arg är inte min grej, saker är som de, bara att göra det bästa av situationen.

just nu ligger ångesten mest på framtiden, vad händer efter 5juni?
jag vill ta dagen som den kommer, samtidigt som jag har ett enormt kontrollbehov
vill egentligen veta precis var jag kommer göra i höst, var Jon ska göra och var vi/jag/jon ska bo
tårarna kommer ibland, det är tur Hanna finns hon kan allt tala mig till rätta
blää varför ska allt vara så svårt? kan inte jobbet bara komma till mig??
vem vill egentligen anställa mig???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0