lördag

lördag å kvar i smålandet, skönt men saknar älsklingen å lägenheten
inte så mycket annat just nu
är inne i en period då jag gärna är för mig själv, min familj och tar dagen som den kommer
att jag är i en sån period just nu tror jag till stor del beror på att jag funderar mycket över framtiden
vad ska jag skriva min c-uppsats om, vilka jobb ska jag söka? var vill jag bo, kommer vi bo tillsammans? eller vill jag kanske plugga? gahh så mycket

blir nog en tur till mormors gamla hus idag mostrarna å morbrodern städar där ute idag, känns konstigt att någon annan ska bo där sen
tar mig en tur hem till mormor med hörde att det vankades älgstek mumma
kvällen ska jag spendera hemma hos mor å far å bli riktigt ompysslad sista helgen nu sen blir det Linköping för hela slanten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0