borde

ojoj vad många saker man hela tiden borde göra
men just nu orkar jag inte
än mer flög musten ur mig innan idag, vet inte vad jag ska tycka
känns så onödigt, men samtidigt är inte jag typen som kan vara arg kanske irriterad å en anningens långsint
så där så att jag hintar om saker å ting lite då
saken är den att det missats lite på mina prover till uppsatsen

ska ta mig en funderare på vad jag egentligen vill vad är det värt?
vad får jag ut mest av
vet inte om det är det här jag vill göra längre men samtidigt vill jag inte påbörja ngt utan att slutföra det ordentligt, fast kommer det bli ordentligt gjort?? blä orkar inte

borde än mer påbörja min lärandereflektion går långsamt just nu motivationen finns inte riktigt
vill ut å jobba
en anningens avis på Cilla som fått ett vik. GRATTIS VÄNNEN

fast mest borde jag packa ska åka om 25min
som sagt orkan försvann innan

praktik imon igen LÄNGTAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0