jobb jobb jobb

ja egentligen händer det inte så värst mkt i mitt liv, vad ska jag då skriva om
jo jag jobbar hela dagarna, sen är jag så jäkla trött efter jobbet, så jag orkar egentligen inte ta mig för speciellt mkt
tänk om sommaren hade tittat fram igen det hade gett mig energi, å tänk att ta ett glas vin efter jobbet ute i solen

undra hur det ska gå se när jag ska jobba på riktigt hela hösten.
gäller att planera in en massa kuliga saker på helgerna, för i Ljungby händer det inte för mkt
men med vänner i storstäderna kommer inte det bli något problem
å vad jag längtar att ta mig en tripp någon helg då å då till Götet, Stockholm å Malmö, å ja Linköping så klart (nyår är redan inbokat)
å vad bra vänner jag ha som valt att bosätta sig lite här och var landet så jag kan hälsa på när jag ha tråkigt

sova känns som en bra idé nu, bara tre dagar kvar sen är det helg å jag ska till Linköping wieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0