blixt och dunder

ojoj vilket väder de blev massa regn å blixtrar inte så mkt muller
världens bästa mamma hämtade mig å gick sedan ner å hämtade cyklen
sen gjorde hon samma sak för systeryster som jobbade kvällen
behöver jag säga att min mamma är bäst?
Älskar dig!

kvällen har spenderats med Hanna Svan å desperate we love
sedan bidde de fete mat på donken Like the old days när vi körde runt med bilen

i övermorgon åker jag äntligen till Linkan å träffa alsklingen saknar honom nu
är så glad att vi åkte till Hultsfred och fick ett par dagar tillsammans
allt vill man inte prata om via telefon och det är så skönt att kunna prata just då här och nu

blir tidigt i säng ikväll laddar för en dag på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0