ändrade planer

planen var att flytta till gbg tillsammans med Jon jag skulle plugga och han förhoppningsvis försörja mig genom ett superbra jobb
det blir inte alltid som man tänkt sig och tur är väl kanske det

jag kommer istället stannar där jag är nu Ljungby, vem kunde tro det?
inte jag iaf för en månad sen eller så
men nu är det projektanställning på Ljungby kommuns M&B-kontor som gäller
känns välsigt bra kan jag lova
Jon, undrar ni?
förhoppningsvis kommer vi försörja vår lilla familj båda två, han med jobb i Gbg, om det inte blir det så blir det förhoppningsvis plugg i Halmstad, jag hoppas på Gbg, då blir det som att äta kakan men ändå har den kvar
Me like,
å vi kommer fixa att vara särbor tillsammans

så nu letar jag lägenhet i Ljungby och strukturera om flyttlådorna så vi kan flytta till två lägenheter istället för en, som det kan bli....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0