vardagen

Nu borde jag komma in i vardagen igen med allt vad det innebär
man vänjer sig allt för fort vid att vara "ledig" för egentligen har jag ju inte varit ledig
jag har bara skjutit allt framför mig....
idag har vi iaf varit nere å tränat vilket är ett steg i rätt riktning
pratade med Anna känns som att vi är på samma nivå vad det gäller arbetet, känns skönt
men nu måste jag komma igång med det nu

känns skönt att alla balkis frågor är inlämnade, nästa vecka blir det Umeå, ska boka boendet dit nu i helgen tänkte jag

åsså är det fredag idag helg igen är ju ingenting annat nuförtiden hihi
blir hemmakväll med lite tvmys tror jag

ingenting planerat iaf

ett glas vin lockar nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0