underbara lördag

njuter av att vara hemma i Linkeboda, har haft det toppen hem hemma med men här är ändå mitt hemma
igår vad de labb för hela slanten eller mest förberedelser men satt i labbet på tema hela dagen

somnade i soffan innan tio igår, vad är det med mig? gammal eller vad är det....
eller kanske kroppen som laddade för lördagens bravader

vid ett kommer våra kära vänner hit, ska snacka Sof wiee kommer bli great kan jag lova
sen åker jag å Cilla till Norpan tack för tackfesten
kanske kravall sen vi får se, kanske att jag åker hem vet inte alls hur det blir
den som lever få se :)

duschen, lite lunch å kanske fixa ngt gott till eftermiddagen...
kladdkaka lockar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0