smålandet

anlände till Ljungby å mitt hem hemma i måndags kväll
mammsen min hämtade mig vid tåget :)
praktik redan tisdag morgon ojoj vad mkt intryck på en å samma gång
namn å nya saker som jag ska lära mig
men ojoj vad inspirerande det känns

idag var jag med på ett möte 8-13.30 med kort fikapaus
kan ju säga att jag var död i huvudet efter det, blev inte så mkt gjort efter det kan jag väl härligt talat säga
men jag lärde mig en massa å inser hur det är att jobab i en politiskt styrd organisation

imon ska jag på praktiken igen vid 8, har filurat lite på vad jag vill göra, så får jag se vad de säger med

vatt på bio ikväll med mammse "allt flyter" väldigt underhållande måste jag säga

tror det blir sängen tididgt ikväll, är inte helt i topp form

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0