hem ljuva hem

borta bra hemma bäst stämmer verkligen in just nu
njuter till fullu av att sitta hemma igen
visiten i Umeå var great, lärde mig en hel massa
å avslutade trippen med god mat å trevligt sällskap
tror knappt en pluggresa kan bli bättre
härligt att få vara ute å de är snö med
resan hem gick bra, sov bra på tåget å trevliga människor som vi delade kupé med

suttit på uni. hela em med Anna mevi tog ett par steg till framåt måste jag säga, så jag är helt klart nöjd
så imon blir det heldag med plugg, längtar så till onsdag kväll å jag kommer hem å är ledig i 4 hela dagar
det ända måstet är att fixa en kompl. som jag har ¨på balkis

ikväll blir det att läsa lite å umgås med älkslingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0