godmorgon söndag

hmm morgon nja det vet jag inte
men så skönt att kunna sova ut riktigt ordentligt inget jag har kunnat göra de senaste veckorna
så jag njöt verkligen
sitter i soffan å slö surfa samtidigt som vinterstudion stå på (vilket öka mitt sug på att åka skidor ännu mer)
planen idag är att vi ska ner på gymmet, måste utnyttja mitt kort nu när jag inte kommer vara hemma så mkt

sen ska de packas inte så mkt som behöver åka med, kkläder för 1,5 vecka
ska ju jobba mest så bara vanliga kläder

dock svårt att veta vilka skor jag ska plocka med, det är ju lite lurrigt nu ena dagen är de +4 andra -8......

undra om min sambo ska hoppa upp hur sängen idag... min mage börja kurar lite känner jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0