bara för att

Har du pussat nummer 2?

nix, inte pussats med Anna

Vad har du för relation med nummer 20?

mina föräldrars hem nummer, min relation till dem är mkt bra

När ska du träffa nummer 30?

hm detta är Jons bror Jonas hem.nr vet faktiskt inte alls när vi ses nästa gång, till påsk kanske

Är nummer 18 söt?

Ja min älskade Hanna är super söt

Vad var ditt första intryck av nummer 13?

En glad och trevlig person, ett mkt bra första intryck måste jga säga

Gillar du nummer 14?

Ja abislut, Gunilla min morbrors fru

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nix

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Hm troligen nästa gång Jon är hemma, eftersom det är Jocke Jons andra broder

Har du gått på bio med nummer 4?
Nej, jag har inte gått på bio med Christina

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Nja det vet jag inte Jons mamma så visst skulle vi kunna ses ute tillsammans så det beror ju helt på hur man def. gå ut med

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
ojoj jag och Cilla prata om det mest, just nu har det varit mkt skidsnack :)

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Emil, vet dock inte vilken emil kom jag på, men det skulle jag säkert göra


Vad har du och nummer 24 för relation?

hmmm inte en anning Ida men vem, inser vilken dålig koll jag har på mina nr.. Men jag tror att det är Ida i min klass

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
brodern ja hmm kommer inte på ngt....

Vad är det bästa med nummer 8?
En simmar mamma, ja hon är jäkligt bra att ha att göra med i simmet iaf

Brukar du och nummer 16 träffas?
nja det kan jag väl inte säga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0