njuter i min egen soffa

det är så underbart att spendera dagen i sin egen soffa
imon blir det småland igen, kommer sakna äslklingen, men åker hit igen redan på fredag

igår var de party Micke blev ett år äldre 31, jag känner mig riktigt ung,
smörgåstårta, bål å underbara vänner kan det bli en misslyckad kväll? nix
kul att vi var alla, inte ofta vi  ses alla nuförtiden när alla är ute å flänger i veckorna
ingen utgång, vilket jag är glad för idag
var lagom att gå hem å sova, hade nog fått i mig tillräckligt ändå
känndes så imorse iaf

ska ta tag i plugget nu innan Beck, varit allt för slö denna söndag
snöiga söndagen HÄRLIGT vill ut å åka skidor, hoppas de blir resa på lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0