mys

en av de bästa sakerna med att inte längre vara student (känns konstigt att säga)
är att när man kommer hem är man ledig, ja nästan i alla fall
fast jag är nog gamla för trött är jag då hela tiden

min lediga tid efter jobbet idag spenderade jag med Hanna i deras stuga i Hölminge, för er som inte vet vid sjön Bolmen
myspys att bara sitta ner och prata om livet i allmänhet
men vem ska jag prata med sen, Ljungby är ju inte direkt tätt med folk ur min bekantskapskrets
tur att det finns ett par iaf :)

imorgon är det näst sista dagen på sommarjobbet sen ska jag vara ledig i två veckor
sen ska jag bli vuxen och börja jobba
it will be nice

Madonna i helgen med, om jag längtar ja det kan ni skriva upp en helg i Götet med världens bästa Hanna oh bra musik, sol ska dte bli med, ja jag kan inte klaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0