underbara helg

begav mig ju till västkusten och göteborg i fredags, dock lite senare än planerat då bussen var dryga två timmar sen
men fram kom jag
gott vin å massa skvaller med Hanna blev en toppen avslutning på fredagen /start på lördagen
¨
Lördagen spenderades på göteborgs gator och lite shopping, den stora shoppingen stod Emmelie för :)
utgången på kvällen var mer än lyckad, känndes iaf så dagen efter, som var en seg dag, fast en bra dag med lite shopping, god mat å fika,där även madde å marie anslöt :)
måste säga att jag verkligen gilla Göteborg, kanske min nya hemstad??? den som lever får se

labbandet fortsätter, men imorgon kanske kanske vi bli klara åhhh vilken lycka det skulle vara
sen är det skriva som gäller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0