vi är på G

idag tog jag  älsklingenverkligen tag i vår träning vi fixade våra kort haha men imon ska jag ne rå simma ett par meter är min tanke
ska boka tid för instruktion på gymmet med
men ska köpa nya träningskläder första eller nya jag har inga nu så verkligen ett måste speciellt skor :)

miljöbalksfrågorna går framåt 36/50 är nu avklarade
ska se om jag kan få ihop 40 innan jag ska åka.
styrelsemöte vid 17 så få ta 16-bussen
ska strax äta lite med, får bli lite rester från igår mumisg köttfärspaj :)
har även en falukorv i ugnen men den ska vi äta ikväll, har fixat den nu eftersom älsklingen har labb å kommer hem runt 21 å jag är hemma mellan 20 och 21

nähä mat var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0