var är den

å måndags beställde jag som sagt en ny laptop, men på webhallen står det fortf under behandling
de skriver om sig själv att de är snabba med leveranserna, nja jag vet inte det, eller visst jag är ju en anningens otålig oxå... vill ju ha den här nu!

Ska bort till Uni om en stund å träffa min labgrupp, ska göra AOX-analys imorgon
sen styrelsemöte vid 15.15 så få åka till Norpan vid 14
Ska en runda på Kalasmottagningen ikväll med tänkte jag, undra när Mando DIao går på?
borde vara hemma runt 18 från Norpan så kanske åker ner dit vid 19.30, skönt att hinna byta om å så innan

Hoppas att jag fått mer positiva besked om datorn sen när jag kommer hem VILL ha den NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0