Umeå

så har man tagit sig till Norrland oxå å Umeå :)
tågresan gick bra lång men inte alls så jobbig som jag hade förväntat mig¨
jag å cilla hade plats med bord å två platser var så kunde iaf lägga sig ner en anningens
värk i knä å rumpa antar jag att man får räkna med

Umeå är en fin stad det jag än så länge har sett
hösten är verkligen här å det är så underbara färger på träden
I like
idag var jag med sofie på ngn fadder grej som d ehad eför sina faddrar lek å fulvin det där känner jag igen :)
men kallt var det satt stilla i fler timmar å sen var fötterna som isbitar

nu ikväll är fi på sittning jag å cilla var ute å åt blev ett glas vin å en öl
sen orkade vi inte mer trötte efter resan
ska strax sova kanske kolla ngn film med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0