trött i hjärnan

försöker få in all kemi i mitt huvud, allt förlängesen jag läste kemi å ändå är det inte så längesen
men det är kul å de är ju iaf det viktigaste

hittar dock ingen bra litteratur om alla d eämnen vi ska diskutra på basgruppen på torsdag
blir smått galen

borde även fixa en väska till min Umeå tripp men orkar inte ta mig ner till stan eller Tornby eller vill träna med å orkar inte båda
Ska bort till Mia å kanske låna en av dem våre skönt så slipepr jag stressen av att leta efter en
kan jag ju göra det om jag hinner sen
så då blir det kanske att ta ett par simtag i bassängen
kanske ska vänta på älsklingen han är på labb så kanske en kvälsssimtur
kanske kan vara bra för hjärnan det med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0