trevligt igår, bakis idag

kräftskivan blev lyckad, inte för att jag älskar kräftor men det är verkligen trevligt att äta å god paj fanns det ju med
å snaps :)
avslutade kvällen på Hg lagom mkt dans blev det men jag var nojd när jag la mig i min säng i natt
skönt att sova ut mådde illa när jag vaknade vandrade till soffan för att glo på desperate, rörde mig inte allt för mkt för då tilltog allt illamåendet
men nu är det fin fint efter lite pollys å vatten
IBU:n är inlämnade blev väldigt fundersam å allt blev rörigt när jag skrev den men kanske får jag lite mer klarhet imon
hoppas iaf på det
Pizza är beställd kommer typ tjugo över fem :)
ska få älsklingen att gå bort å köpa chippa å lite cola :)
perfekt bakis dag det här
soffan vänta nog på mig nu

Kommentarer
Postat av: HELENAAS

spana gärna in min blogg!

2008-09-14 @ 16:58:33
URL: http://helenaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0