slappe söndag nästan iaf

nu har mammsen å pappsen åkt, känns tomt, hoppas att vi ses snart igen
jag å mamma tog oss en tur till Gamla Linköping för att shoppa choklad, gick runt uni. roligt att få visa mamma, även om det inte är där jag pluggar.
chokladboden öppnade inte förrän 12 vi var där halv tolv så vi strosade runt lite å hittad elite små söta butiker, ska försöka komma ihåg dessa butiker när det är dax att köpa presenter för olika ändamål i framtiden....

så nu sitter jag vid tv:n å mummsa choklas det är pirates på tv, tvåan tro jag
ska sätta igång å plugga strax, IBU:n ska in vid 20, så jag har ju lite tid på mig, har nog gjort hälften innan
så det ska nog gå bra
borde börja på Miljöbalks frågorna är med till kursen i Uneå.

Sugen på Tacos undra om någon mer är det, inte mat än men får nog kolla så jag få som jag vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0