skön dag

var på uni. 8-10 idag hade föreläsning inför de labbar vi ska göra
fick även veta att dte blivit en dle ändringar i vårt schema så nästa vecka har vi en föreläsning, ett basgruppsmöte samt mittkurs, blir mkr egenstudier då, känns oki kan jag kanske lägag lite mer fokus på miljöbalken
har suttit å formulerat ett mail precis angående min praktik hoppas jag snart få svar
har två andra ställen på g, är inte förräns till våren så ingen brådska, men vill få allt klart så kan jag slappna av mer

ska ner på stan sen å köpa gym/sim-kort på simhallen sen.
nu ska vi ta tag i våra liv. fast samtidigt insåg jag att jag inte ha några gympa kläder opps
skor är nästan ett måste å egn linne å ngr byxor med har bara en massa gamla sen jag simmade

men men inga pengar nu så få kara mig till den 25sep
få stasat på att simma mkt i början istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0