ont i ryggen

förstå inte varför jag haft så ont de senaste dagarna eller jo egn men det bruka gå över
min pluggplats är kanske inte så ergonomisk eller stolen är inte det, så blir det när man har Ikea billigaste kontorsstol
hade ett bra möte med Christina innan :) vi är på G

försökt lösa ett par frågor till vad det gäller miljöbalken gahh gör mig en anningens galen vill jag lova

ska strax bege mig ut ska simma tjihoo tror även min rygg kommer må bättre sen
den har inte fått träna på länge men nu är det dax :)
ska bli så underbart skönt att simma, för ett par år sen simmade jag 8pass i veckan
å nu inga men det ska jag verkligen ändra på.
Älsklingen ska med fast tror han skulle styrketräna istället, han gillar inte det där med att simma lika mkt som jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0