mys i soffan

pluggade nästan hela eftermiddagen, vår frågeställning rörde flera analysmetoder
massa fakta som jag bankat in i hjärnan
fokuserade mest på för- och nackdelarna
blev ändå ganska nöjd med min IBU lyckdes få med en del egna tankar så hoppas det kan bli intressanta diskussioner imon
ska läsa de andra sen, nu myser jag i soffan kollat nyaste avsnittet av Gossip girl å leta nu efter OTH, hade för mig att jag sett hela säsong fem men icke, vet inte när jag slutade

Miljöbalks plugg blir det nog inte idag, imon hoppas jag att jag hinner ta tag i det

nästa vecka har vi en massa lab i skolan, ska bli super, de allra mesta är även i Lkpg så det ska bli skönt att slippa åka varje dag :) kanske inte behöver bli så sena kvällar då heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0