morgon

varit upp ett tag nu, lagt in alla bilder från NY på datorn tagit bort endel där jag inte såg var det vra hihi
ska ta bort fler har typ 100 likadana bilder ¨på empire å desamma gäller Frihhetsgudinnan.
längtar så tillbax. ska titta på alla bilderna med älsklingen sen, han har inte sett dem.

troligen kommer mina föräldrar i helgen å de varkar som att de stannar över natten, ska bli super mys hoppas systeryster följer med oxå. Har ju present till henne här.

idag ska jag anna å cilla sitta på hum-sam å fixa med case 2. inlämning idag vid fem så hoppas verkligen vi kan bli klara innan. vill hem å mysa å plugga måste jag idag, speciellt om vi får besök i helgen.

tråkigt väder är det ute idag, blir nog regn när som blä, men nu är det höst antar jag

nähä nu ska jag göra mig i ordning å sen bege mig mot campus, skönt att slippa åka idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0