matfix å fredags mys

i köket är maten i ugnen eller iaf endel av den, hasselbackpotatisen är där, fläskfilén väntar på att sättas in, sen ska det på champinjoner å en krämig ostsås *me Like*
på datorn spelas för tillfället Veronika Maggio, inget jag lyssnar på så mkt men man måste ju testa sig fram
zabba på tvn samtidigt undra om det är ngt bra eller om det blir en film ikväll

var iväg på Bomässan med mr and mrs Fragrell innan å min älskling inte så mkt men en trevlig utflykt
när jag om jag blir det vill säga blir husägare ska jag gå på mässor ofta för att få inspiration å tips

Nu blev det lite Takida istället

ska verkligen bli skönt att slappa ikväll å känna att imon kan jag slappa på morgonen, kanske blir det en tur på staden älsklingen behöver fortf nya jeans å jag är sugen på ngt till kvällen

nähä nu ska nog fläskfilén oxå in i ugnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0