Mando Diao

igår var det Kalasmottagningen på Cloetta center, en grej som är för alla hya studenter, men vi gamlingar bruka oxå kunna få tag i biljett.
Förra året spelade the sounds, ett av min favvo band som verkligen är bra livé.
I år var det Mando Diao, lyssna på dem ibland har ngt album på datorn, kan kanske ngn låt de som alla kan ungefär.
Men ojoj vad överraskad jag blev det var jäkligt bra å de gör sig verkligen livé
får jag tillfälle igen skulle jag lätt se dem igen, ett hett tips helt enkelt

Min
dator är just nu i Jkpg eller den var det klockan 3 imorse, hoppas hoppas den kommer innan jag ska gå runt 12.
kommer inte hem förräns närmare halv sju ikväll men tro tobaksaffären stänger sju så borde hinna hämta den då
måste åka tåg hem idag för min cykel stå nere på resecentrum sedan gårdagen
det öste ner regn när vi skulle hem å inte hade jag någon jacka så tog bussen, vill inte bli sjuk nu när det börja bli bättre

labb idag 13-17 AOX-anaöys är det som ska göras ska bli skoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0