lycka

trött som tusan å hostan blir inte bättre, ja jag vet borde gå till apoteket... men blev inte av idag

fått en massa härligt besked idag
Jons bror ska ha barn igen i mars, hoppas allt går bra
Jons mamma fick det jobbet hon säkte i Halmstad
pappa å mamma fundera på att komma hit på lördag
jag har köpt en ny dator idag :)
  
denna från Hp, hittade den billigt på webhallen 7990, hoppas den kommer snart. min nuvarande burk är inte alls i bästa kvalité längre, den går men det är väl inte mkt mer, pappa sa att han kan byta den mot en skärm, kan säkert vara bra att ha en skärm till den då den är 12,1 " skärm. Få se hur jag känner när den kommit
blev även att vi klickade hem Fifa street till PS3, tänkte köpa detta i N.Y men blev inte av hittad edet nu för 209 så helt ok pris.

borde plugga nu men har varken ork eller lust, ett ryck sen ska jag glo på desperate i sängen
men först måste jag helt klart plugga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0