Lycka

igår anlände min dator, åhhh vad fin den är å liten precis som jag vill ha den :)
fixade med den en massa igår å la över allt från den andra.
den har tv-mottagare i sig å bilden blir faktiskt riktigt bra, överraskande nog

hade labb igår kul kul skönt att bara vara tre som gör den innebär att alla får göra å jag fattar iaf mkt mer
gillar verkligen den här kursen¨

vakande verkligen rekord tididgt idag 7:30 kunde inte somna om så hämtade datorn till sängen, den är verkligen en sängdator :)
ska strax gå upp, har klipp tid 10 tjihooo
ska se om jag hinner in på ordning och reda med de ska ha laptop fodral där hittade snygga därifrån på nätet iaf

resten av dagen blir det städning å plugg
förhoppningsvis kommer mammsen å pappsen imon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0