härlig dag

ska strax sova tänkte jag, avsluta dagen som den började med datorn i sängen
älsklingen är på kravall, saknar honom här jämte mig, hoppas han kommer snart

haft en toppen bra dag med mammsen å pappsen här
var ute i Tornby en runda älsklingen behöver nya jeans, men alla sitter super konstigt, sen finns inte så många i han strl så de bidde inga
jag köpte en ljus lykta på Hemtex för 99pix denna är nu placerad i hallen, gjorde även vår tråkiga hall lite mer mysig I like
sen bidde de assietter å toaborsste på Ikea, lite lagom mkt  så där

gjorde sallad å grillad kyckling till middag super gott å lite vin på det gjorde susen
kollat kort från vår resa men även från mamma å pappas resa till cypern
spelat lite wii å pratat, kanske blir det en resa för mig, mamma å syrran hade vatt mys det *hoppas*

borde plugga lite men nja kanske sova å ta det imon
kanske blir det en tur till gamla Linköping imon, choklad ska inhandlas i så fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0