härlig dag

verkligen haft en bra dag idag
var å trände vid 10 underbart inte speciellt mkt folk utan man kunde gå till den maskin man ville utan att köa

pluggade IBU sådr bidde de måste måste repetera en massa kemi fatta inte att jag glömmer så fort

varit på styrelsemöte nu ikväll känns bra har en massa grejor på G å nu ska avslutningen börja planeras tjihoo
ja snart är det eller i juni men ändå vi är liksom närmare nu än igår :)

pratade med Fi innan tihoo ska bli så kul å snart träffas
Umeå ska verkligen bli spännande helt nytt för mig
får jag passa på att ha min höstjacka med :)

ska slappa vid tvn lite med älsklingen nu ses inte allt för mkt nuförtiden när det hela tiden är mkt plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0