glädje i vardagen

idag har jag pratat med två av mina bästa vänner i telefon, de bor båda i Gbg saknar er ska ni veta men snart ska jag kommer å besöka er!
det gör så mycket att få prata en stund med de som inte är här å som inte är med mig i vardagen.
Livet är så mycket enklare med så underbara vänner :)

Älsklingen gick igen de skulle plugga inför imorgon
vad ska jag göra ikväll? har inte alls pluggat så mkt som jag tänkte då jag gick upp imorse
men nu har jag sådan huvudvärk att jag inte orka tänka det minsta
har gjort mig lite nyponsoppas som jag nu vänta på att den ska kallna
tror det blir ngn macka till å lite mys vid tv:n kanske lite te som jag nu börja lära mig att dricka

ta med mig datorn in å kolla på sjukhuset å Idol känns väldigt lockande nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0