frustrerad

jag och min bror har de senaste åren inte haft speciellt bra relation, jag har försökt men nu orkar jag inte mer
det får vara. Jag har mamma, pappa å syrran som betyder oerhört mkt för mig, jag har mina underbara vänner utspridda över landet, men jag vet att ni alltid finns där för mig, å jag Har JON och hans familj
Så många som jag älskar och som förgyller mina dagar
det är synd det här med min bror saknar Noah men så är det nu
men idag blev jag arg på honom, fick ett sms där det stå att de skickat dopinbjudan till Ljungby (och att den gäller mig med) där mina föräldrar bor jag har inte bott där på två år, kan han inte ta reda på min adress då, hur svårt är det han vet att jag bor här jag har tom gett han adressen

han däremot har inte ens talat om för mig att han har flyttat, sånt man glömer ju

åhhhh han ska inte få göra mig arg å förstöra min kväll
helst av allt vill jag svara honom: svårt att skicka en inbjudan till mig eller, om du glömt jag flyttade för över två år sen....?
men prkar inte bråka, blir bara ledsen

ja ja blä

OTh var underbart nu vänta jag på avsnitt två inte tid idag
ska strax bege oss till c och C

Pluggandet ja det gick ju bra idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0