det känns bra

idag ringde jag den kontakt jag fått på det företag som jag fundera att göra min praktik på
hon var positiv men ville veta mer, hon ska kontakta programmet för lite mer info
det känns verkligen bra, hoppas hoppas
tror jag kommer få se en massa å lära mig massa nya saker
inriktningen är en annan än de kurser jag läser nu, men det är precis så jag vill ha det
för att jag nu under sista året ska få se å lära mig så mkt som möjligt å förhoppningsvis
komma på vad det är jag vill jobba med.

hemstudierna går väl sådär, framåt iaf har endel fakta å mkt mer jag måste läsa
men det ska nog gå bra, hade vatt så skönt att börja bli klar idag så jag kan ha en riktig helg sen

åhhhh till helgen ska vi ha kräftskiva tjihooo hela flocken eller nästan iaf är samlad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0