yeah

1101 ord är vad jag hittills har åstadkommit i min förupplaga till arbetet var det nästan 4000 ord så jag ska nog få ihop det nu när jag finslippa allt det jag läst å skrivit. Känns som att jag har lite för få källor men men
de jag använder är i storts sett vetenskapliga och känns relevanta :)

provade klänningen idag BLÄ den satt konstigt upptill så den fick inte följa med hem
hittade en liknande på Gina strl 38 var alldeles för stor 36 för lite fick inte uppdragkedjan så är det när man varit simmare å fått alldeles för breda axlar

kanske hittar jag ngt annat fynd en annan dag syster kommer hit den 14-16/11 så då blir det säkert att kolla i affärer :)

ska plugga en timme till eller så tänkte jag sen är de dax att fixa mat grekisk köttfärslimpa klyftpotatis å tatziki yammy melike
kanske kan jag fjäska med Jon att han börja fixa maten, kan kanske bli svårt dock eftersom han köpte nytt spel till ps3 idag å han sitter som klistrad vid tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0