underbart

igår var en underbar kväll
jag å älsklingen super duper god mat flygande jakob jaopps jag lyckades, å det kommer göras fler gånger kan jag lova
för en gångs skull satt vi i köket och åt :) pratade om framtiden, vad ska vi göra om ett år??
jag är väl den av oss två som har störst panik över det hela
men ändå känns det så bra att vi ha liknande uppfattningar om vad vi vill
utomlands, ja varför inte, en helt ny stad är inget som skrämmer oss egentligen, visst kanske kan det bli ensamt men samtidigt blir det ju vad man gör det till, tror det är viktgt att ha den inställningen

hade vatt härligt att få ett jobb, men samtidgt älksar jag att plugga, även om jag lite då å då spy gala över allt som ska göras å lämnas in

någon gång i framtiden torr jag att vi båda vill flytta närmare hem hem, Halmstad hadejag gillat, helsingborg kanske kan man ju jobba i grannlandet med.... men blir det Luleå så klara vi det oxå, även om jag kommer tycka att det är jobbigt att bo så långt bort från min mamms

IBU är inlämnad :) eget arbete som gäller nu, ska skriva klart all fakta gällande mitt valda fall + lite om vad dioxiner är
analysmetoderna behöver jag mer litteratur för
men skönt att ha ett mål för dagen
Älsklingen är i labbet även denna dag så jag kan plugga hela dagen lång,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0