trevligt igår, plugg idag

hade en toppen bra kväll igår C och C var här på middag, sånt gillar jag verkligen sitta ner å äta å dricka gott å bara umgås å ha trevligt. hmm undra om det är så att jag kanske börja bli gammal, nä det tror jag då inte

spelade lite buzz å mariokart oxå, de gick äla inge vidare direkt

idag har jag varit ganska super duper duktig, gick tillbibblan med alla miljoner böcker som jag samlat på mig under kursen, ja Jon hjälpte mig annars hade det ju aldrig gått hihi
hämtade även två nya böcker :)

nu borde jag plugga miljöbalk, har skrivit lite på två uppgifter kanske 20% på varje å det är tre som ska lämnas in gahhh
fatta inte vad de vill att jag ska göra

kvällen kommer spenderas i min soffa kanske med en bra film vi få se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0