nöjd

helgen har verkligen varit bra :)
hade en superduper mys kväll i fredags, tror verkligen vi behövde få vara tillsammans bara vi
nästa helg tror jag inte vi har ngt planerat så då får de blir en myskväll då med, längtar redan

igår var det norrköping för hela slanten, overallsinvigning å sen hade ettan tack fest för oss :)
en helt underbar dag å kväll men häliga vännen å gott att äta å dricka, konstigt nog har jag inte varit bakis idag
tack Cilla för att du lyssna, har verkligen roligt tillsammans med dig

idag har det varit plugg för hela slanten, miljöbalken å jag har kommit en ganska bra bit på vägen. en del kvar av den andra uppg ska göra lite till nu ikväll tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0