mys

så var det fredag igen ja, åh vad underbart
schemfri idag så har suttit med det egna arbetet, som gör mig långsamt galen om jag ska vara ärlig
kommer verkligen inte på ngn bra idé, eller jag har ett par men ingen jag direkt fastnar för  gahhh

jag å jon var nere å tränade en stund, bidde inte så länge idag för vi åkte egn dit för att bada på äventyrsbadet hihi
var där en stund å roade oss, alltid kul att göra saker ihop :)

maten är i ugnen nu ska bli gottigt, hemma fredag idag precis vad jag behöver
å äntligen funkar tvn, varit ngt del på sändningen till vår länga men nu så
inget internet har vi heller, gahh men Micke lånade ut sitt mobila :) tack!

ett glas vin får det nog bli nu med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0