lugn

jag känner mig väldigt lugn å inte alls stressad över arbetet, jag har skrivit drygt 2000ord vilket är minimum men har en hel del kvar
imon ska jag fika med Cilla å diskutera hur vi lagt upp det vilket känns bra, Cilla är nog den i skolan som jag helst diskutera sånt här med, konstruktiv kritik det gillar jag!

ikväll har vi myst god mat min favvo faktiskt gott vin å en drink på det hihi nästan lite påverkad ju :)
myskläderna är på dock inget kul på tv denna lördag eller jo Svensson Svensson det gillar jag var visst del 5 helt missat det
får nog bli sängen snart för trots att jag är lugn över arbetet så vill jag komma upp imon å skriva klart så kan jag ta de lugnt på måndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0