fundersam

gahh jag blir en anningens galen just nu
vet inte vad jag vill göra till hösten, ja jag vet att det är långt där, men ska jag/vi flytta måste sånt kollas, vilken utbildning vill jag läsa? vill jag läsa, kanske ska jag satsa på att få ett jobb istället, kommer jag få jobb om det är vad jag vill... gahh
vad ska jon göra, han säger inget eller rättare säagt han vet inte

i helgen hade jag velat ligga i soffan å glo på tv å bara vara men icke
plugg plugg, IBU å eget arbete är det som gäller, ska försöka göra stora delar av IBU:n idag så jag bara kan kolla igenom den imon å då satsa på det egna arbetet, hittade en hel del bra litteratur igår så nu är jag iaf på gång

Igår var vi ute i Tornby köpte fin fina lampor till vardagsrummet, fynd för 178:- för båda :)
hittade även en klänning/tunika på MQ för bara 149:- blev glad när jag hittade den
sen bidde de tråk å köpte strumpor

idag bidde de stan å hittade vad jag säkte ett par nya stövlar, höga skafta svarat 1000pix men det var 30% rea så 700pix ä super duper nojd vill ut å använda dem nu
men som sagt ska sitta inlåst hemma å plugga hela helgen *blä*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0