underbart

åhh vad jag njuter av att ha min älskling här hemma hos mig igen
jag är en sån vekling, tycker det är super jobbigt när jag här hemma å inte han mer än en dag
tur att sis har varit här idag var vi på äventyrsbadet å töntade oss.

undra om vi ska se ngn film ikväll hittar ingen vi vill se trots att vi har en massa köpta filmer som vi ännu inte sett hihi
aldrig blir man riktigt nöjd med sitt egna utbud.

imon är det ny vecka å ny kunskap som ska samlas in
har lite ångest för tillfället har inte alls pluggat i helgen gahh
har en massa att ta igen i veckan å nästa helg som jag had evalt ägna åt Jon eftersom det är sista riktigt lediga helgen innan jul som vi har tillsammans, ja jag vet tiden går verkligen super snabbt
veckan efetr kommer mammsen å mostern hit
sen är de rockfesten ska se om jag får till en tjejkväll med innan jul mysa med mina girls had einte varit fel. lite vin å skvaller :)
måste även planera nyår. LÄNGTAR
undra vad jag ska ha på mig hihi ja det får jag nog ta senare


nu ska jag se om vi kan enas om vad vi ska göra ikväll kanske tv-spel kan funka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0