underbara (regniga) fredag

trots regnet ute å att jag måste gå till universitetet idag så är jag glad för klockan 17 kommer mammsen å mostern å vad jag längtar
inte träffat mamma sen de var här ngn gång i början av september tror jag det var
tiden går så fort men saknar de där hemma allt oftare nu när vi närma oss julen

igår fixade jag här hemma inför första advent satte fram röda ljus å röd och silvriga sand bland ljusen bort med det blåa satte fram advestsljsstaken (den med riktiga ljus)
var även borta på hemköp och köpte två hyacinter (blå å rosa) samt en julstjärna
visst det kanske är lite tididgt men eftersom jag bara ska vara hemma i två veckor till så vill jag hinna få lite feeling även här

datalabb nu 10-12 hem för lunch sen fixa till här hemma sen träna å möta de vid tåget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0