underbar helg

sittningen i fredags var super duper rolig, väldig lyckad vill jag lova å denbjöd på många skratt
max spex med Per sandén var nog det bästa

igår var jag en anningens bakis, men var nere i simhallen å kollade DM mina gamla simamre vad med så de var riktigt kul att träffa dem.

lite fix å trix på stan köpte svarta ljus till kandelabern å blå knästrumpor som jag tänkte kunde passa min blå klänning nja de blev väl inte rikitgt som jag tänkt mig med matschningen hehehe
hade inte heller mina fina blåa klänning lite missöden på vägen kan jag väl kalla det

25års fest hos Therese igår en riktigt lyckad kväll å tiden bara sprang iväg för oss
släckte lampan runt halv fem i morse hehe men var vaken redan vid tio så de blir nog tidigt i säng ikväll skulle jag tro

ska plugga nu hade jag tänkt lite miljöbalken å lite statistik annars blir det en slappesöndag med lite fix å trix här hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0