sis här mys helg på hög nivå

mys att ha min syster här
igår var vi ute i Tornby å syrran fundade som tusan stövlar 50% rea å jacka 40% rea
de had evärsta utförsäljningen på Wedins allt skulle bort
mina stövlar med gahh så nu kostade de 500pix glad att jag fick dem för 700 när jag köpe dem å inte ord.pris 1000:-
ja ja så är de ibland
köpte ett ljus till lyktan i hallen igår

på kvällen mös vi med pizza å Idol

idag har vi varit inne i stan köpte en stickad lite längre tröja samt knästrumpor å ett fodral till mobilen
vill ju vara rädd om den nu när den är ny.

syrram sitter å spela sims2 nu ja hon är lika töntig som jag haha
jag skulle plugga lite hade jag tänkt
letar info om Vadsbäcken, verkligen kul lördags nöje....

imon blir det äventyrsbad

å älsklingen kommer hem LÄNGTAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0